י.ע.ר מערכות מידע         אודות   |    שאלות נפוצות   |    תמיכה   |    להזמנה   |    יצירת קשר    
 

 

ללא התחייבות ☺ חודש נסיון חינם

קהל היעד
CpaAssist הינה תוכנת לניהול משרד, שפותחה במיוחד למשרדים הנותנים שרותי הנהלת חשבונות, כגון משרדי רו"ח ויועצי מס.

ייחודיות
ייחודה של התוכנה הוא בהתמקדותה סביב הנושא הבעייתי, ושטרם ניתן לו פתרון מלא ע"י תוכנות אחרות: ארגון, בקרה ושליטה בתקופת הדיווחים השוטפים לרשויות המס.
שמוש בתוכנה, מפנה את מנהלי החשבונות לעבודת הנהלת החשבונות "נטו", תוך צמצום משמעותי של הפעילויות מול המוסדות, ואל מול הלקוחות.

כיצד זה מתאפשר?
שמוש בטכנולוגיות ואוטומציה, שמוש במסרונים, כמו גם התממשקות לתוכנות הנהלת החשבונות, מאפשרים דיווח ותשלום למוסדות ללא הקלדות, מעקב אחר גביית שכ"ט וחסכון בזמן שיחות טלפוניות.
כמו"כ כוללת התוכנה גם: מעקב וריכוז הדיווחים השוטפים, מעקב שעות, תזכורות, דוחות וחיתוכים ועוד. להלן פרטים נוספים:

ייעול התקשורת מול הלקוחות
התקשרות מול הלקוחות מתנהלת באמצעות שליחה וקבלה של מסרונים (SMS) - תזכורת חוזרות למסירת חומר | התראות אוטומטיות של גובה התשלומים לאישור הלקוח | תכתובות והודעות הקשורים בפעילות השוטפת.
בשיטה זו מופחתת בצורה דראסטית התקשורת הטלפונית עם הלקוחות, ומנהלת החשבונות מתפנה להגיב/לשלוח הודעות בזמן המתאים לה ובצורה מרוכזת, והכל בלחיצת כפתור.

ביטול הצורך במילוי או העתקת סכומים לדיווח
הדיווחים והתשלומים לכל המוסדות (מעמ, מקדמות וניכויים) מתבצעים באופן אוטומטי עבור רוב הלקוחות, וזאת ללא צורך ברישום חוזר או הזנה של הסכומים שכבר חושבו!
הדבר מתאפשר ע"י יכולת התממשקות של המערכת לכל תוכנות הנהח"ש והשכר הנפוצות בשוק, וליכולת ניתוח הנתונים לדיווח - מצד אחד, ומצד שני - ליכולת התממשקות למערכות של כל הרשויות, לצורך שידור ותשלום.

חסכון וייעול זמן העובדים
בנוסף לצימצום כמות הזמן המושקעת בתקשורת מול הלקוחות, ובכמות הזמן המושקעת בהעתקות נתונים ומילוי דוחות, כפי שמתואר בסעיפים לעיל, מאפשרת המערכת, עבודה במקביל על כל הלקוחות ע"י יותר מעובד אחד.

ממשק פשוט
בפיתוח התוכנה הושקעו שעות רבות בתכנון הממשק, והתוצאה המיוחלת היא שכל הנתונים הרלוונטיים לניהול הדיווחים מתרכזים למסך אחד. במשך כל תקופת הדיווחים אין כל צורך בפתיחת תפריטים ומסכים שונים.
כמו כן הממשק מספק גמישות בתצוגה בהתאם לשלבי ההתקדמות הדיווחים - לדוגמא, ניתן לסנן ולראות רק את המטלות/הדיווחים הפתוחים שנותרו.

צמצום פוטנציאל השגיאות ו"הפספוסים" בדיווחים
למשרד המספק שירותי הנהח"ש ללקוחותיו, הדבר החשוב ביותר הוא שימור הלקוחות עצמם. בני אנוש מועדים לטעות, לשכוח או להחמיץ מטלות במהלך תקופות לחוצות, ודבר ידוע ומוכר הוא שכך גם מנהלי החשבונות בתקופת הדיווחים.
המערכת מפחיתה משמעותית את הצורך בהתערבות אנושית בדיווחים, וכך מסייעת למנוע "תקלות" נפוצות וכואבות במשך התקופה המייגעת הנ"ל.
מעקב אחר התקדמות הדיווחים | מעקב אחר גביית שכ"ט | בדיקות סבירות הסכומים המדווחים | ייתור הצורך בהקלדת נתונים חוזרת | תזכור אוטומטי ודיווח סכומים ללקוחות | ועוד.

תיעוד והיסטוריית הדיווחים וההתקשרויות
גישה נוחה לדיווחים קודמים ולאופן בו שולמו | גישה להתכתבויות עם הלקוח


לצפייה בסרטון הדגמה        ליצירת קשר: במייל    או בטלפון: 0538215394

cpaassist.co.il // כל הזכויות שמורות